Пастка №5. Онлайн-реклама стіків

🚭Попри офіційну заборону реклами тютюну, тютюнова індустрія систематично порушує її та продовжує просувати тютюнові стіки та пристрої для нагрівання онлайн.

Рекламні банери на сайтах, чат-боти, партнерства з блогерами — усе це створює довіру до брендів та нормалізує шкідливі тютюнові вироби

Під час війни тютюнові компанії не зупиняються — навпаки, вони адаптують свою рекламу під український контекст: додають символіку, говорять про підтримку Сил оборони України та волонтерство. Але за цими меседжами — не турбота, а холодний розрахунок Ще у 2009 році було доведено*: індустрія використовує війни як PR-інструмент, щоб нормалізувати куріння в очах суспільства.

📈75%** молоді бачили рекламу тютюнових стіків за останній місяць. 59% — саме в інтернеті. І це працює: легка форма подачі та псевдоосвітні меседжі приваблюють і знецінюють загрози.

✅70% українців підтримують повну заборону реклами брендів ТВЕНів. І це важливо: лише повна заборона таких рекламних форматів зменшить привабливість пристроїв для молоді.

📜Законопроєкт №12091 передбачає саме такі обмеження — чітку заборону реклами тютюнових брендів, зокрема і в цифровому середовищі. Це — крок до чесного простору без маніпуляцій.

Захисти молодь від пасток тютюну та нікотину. Підтримай законопроєкт №12091!

📱А щоб отримати професійну допомогу у відмові від куріння — скористайся національним сервісом: https://stopsmoking.org.ua/

#Законопроєкт12091 #Підтримай12091 #ТютюноваПастка #МолодьВПастці #БезпечногоКурінняНеІснує

*https://surl.lu/ejfeka
**https://surl.lu/hwcgqc

Знайти