Пастка №4. Тютюнові вітрини — це реклама тютюнових та нікотинових виробів

З 2023 року в Україні заборонено рекламувати електронні пристрої для нагрівання тютюну.

📊Проте тютюнова індустрія використовує вітрини у місцях торгівлі для агресивного залучення нових курців серед молоді. Щороку тютюнові компанії витрачають на це до 1,6 мдрд грн*.

Кольорові дисплеї й підсвітка, упаковки на рівні очей дитини, тютюнові пачки поруч зі снеками та солодощами — усе це маскує тютюн під звичайний та нібито “безпечний” товар.

52% молоді помічають приховану рекламу тютюнових стіків у місцях торгівлі. І це працює: діти, які часто бачать викладку тютюну, мають на 64%** вищий ризик почати курити.

❗Через вітрини тютюнова індустрія тихо формує перший крок до залежності — особливо серед дітей і підлітків.

✅71%*** українців підтримують повну заборону тютюнової рекламної викладки. Законопроєкт №12091 передбачає саме таку норму — як реальний спосіб зменшити вплив тютюнової індустрії.

✊Захисти молодь від пасток тютюну та нікотину. Підтримай законопроєкт №12091!

📲А щоб отримати професійну допомогу у відмові від куріння — скористайся національним сервісом: https://stopsmoking.org.ua/

Знайти