Головна ціль тютюнової індустрії — підлітки та молодь. Але за солодкими смаками, яскравими упаковками, рекламою у блогерів — усе той самий тютюн, нікотин, токсичні речовини, смертельні хвороби та залежність.
Ще з середини ХХ століття тютюнові корпорації системно маніпулювали науковими фактами, щоб применшити шкоду від куріння. І зараз ця стратегія оновилася.
В наш час основною небезпекою для здоров'я населення стали хвороби серцево-судинної системи, які нині є провідною причиною захворюваності, інвалідизації та смертності дорослого населення.
Остеопороз – це хронічне захворювання скелетної системи, що характеризується зниженням мінеральної щільності та кісткової маси, зміною структури та міцності кістки.
З 2023 року в Україні заборонено рекламувати електронні пристрої для нагрівання тютюну.
Сколіоз – це найпоширеніше захворювання опорно-рухового апарату, яке характеризується викривленням хребта в сторону від осі та може розпочатися в будь-якому віці.
Характерні для літа спека, вплив ультрафіолетових променів і надмірне потовиділення створюють додаткові ризики для здоров’я. Найпоширенішими проблемами в цю пору року стають зневоднення, тепловий удар і сонячні опіки, які в окремих випадках можуть призвести до необхідності госпіталізації.
Дизайн упаковки — тактика тютюнової індустрії, розрахована на молодь. Вона створює ілюзію безпеки й маскує головну загрозу — тютюн вбиває.
В умовах демографічної кризи та повномасштабної війни збереження здоров’я й життя громадян — основний обов’язок держави.
Протягом десятиліть серцево-судинні захворювання (ССЗ) вважалися переважно проблемою літніх людей. Проте останні роки свідчать про іншу тенденцію: зростання кількості випадків інфарктів, інсультів і хронічної гіпертензії серед дорослих — віком 25–45 років.